Всичко за Андроид, смартфони, таблети и мобилни устройства

Close Sidebar

Сервизно обслужване

0 гласа
В сайта ви е написано, че работите с множество сервизи в цялата страна. В гаранционната карта, която получих за новозакупен смартфон Revo555 е написано, че  гаранционно поддържане правите само в сервиза в София и ако неправилно съм преценила повредата и съм сметнала, че е гаранционна, ще трябва да си платя куриерската услуга. Срокът за отстраняване на повредата е 30 дни.
И двете неща са далеко от добрите практики и започвам да се притеснявам, че съм закупила ваш продукт. Да се надявам, че няма да има нужда да ползвам тези ви "услуги".
Добре е да поработите в посока улесняване на клиентите!!!
публикувано 9 януари в Смартфони от анонимен

1 отговор

0 гласа
Здравейте!

В почти цяла България има сервизи на марката, където може да оставите Вашето устройство, без заплащане.

Ако имате нужда да изпратите Вашето устройство към сервиз, можете да се свържете с нас на посочените телефони за контакт: (02) 995 18 58 или (02) 44 37 000, за да Ви насочим към най-близкият и удобен за Вас сервизен център.

Поздрави,
Тодорова
отговорено 9 януари от анонимен

Подобни теми

Мнение за обслужване

Здравейте, днес си закупих таблет от вашият магазин в Ринг МОЛ. Безкрайно добро впечатление ми направи момчето, което ме обслужи. Изключително компетентен и адекватен. Браво!

публикувано 2016 декември 16 в Общи от Светлозар Попов
0 гласа
2 отговори

Revo таблети и телефони

Таблетите и телефоните Revo съчетават безупречно качество, забележителни спецификации, изгодни цени и сервизно обслужване в реално време.

Защо Revo?

Къде да разгледам?

Всички таблети и телефони Revo може да разгледате и тествате в нашите магазини:

Контакт

Телефони E-mail
Copyright © 2015 Revo. All Rights Reserved.
Таблети и телефони Revo на изгодна цена и с две години гаранция
...