Решения на най-често срещаните проблеми в WhatsАpp


29.06.2016 | прочетено: 3215 | категория: Приложения за Android
етикети: бъгове в whatsapp, грешки в whatsapp, проблеми с whatsapp

WhatsApp е едно от най-популярните приложения за изпращане на съобщения и водене на разговори през интернет в цял свят. Това разбира се не означава, че винаги работи перфектно. В този материал сме събрали най-често срещаните проблеми при ползването на WhatsApp, като сме предоставили и най-ефикасните им начини за разрешаване. Вижте кои са те:

  1. Не мога да инсталирам WhatsApp

Трябва ви поне версия 2.1 на Android, за да можете да инсталирате WhatsApp. Ако пък искате да инсталирате приложението от уебсайта, ще трябва в настройките на сигурността на мобилното ви устройство да сте постави отметка срещу Unknown Sources (Непознати източници).

  1. Не получих код за активация

Уверете се, че сте въвели правилно телефонния си номер, както и че сте избрали правилната държава от падащото меню. Това трябва да държавата, откъдето е номерът ви, не непременно откъдето сте вие. Ако и това не стане, използвайте опцията за гласово обаждане, с помощта на която кодът ви ще ви бъде продиктуван.

  1. Не мога да се свържа с приложението, не работи или блокира

Уверете се, че ползвате последната версия на приложението. Вижте дали всичко е наред с интернет връзката ви. Проверете дали приложение от типа Task Killer (инструмент за спиране на задачи) не пречи на работата на WhatsApp. Изтрийте кеша на приложението в Settings > Applications > WhatsApp > Clear Cache). Ако нищо не помогне, деинсталирайте приложението и отново го инсталирайте.

  1. WhatsApp не разпознава контактите ми

Уверете се, че:

  • имате правилните номера на контактите си
  • те понастоящем използват WhatsApp
  • използвате последната версия на WhatsApp
  • в списъка с контакти всички са visible (видими) или viewable (възможни за разглеждане)
  • в списъка с контакти всички групи са visible (видими) или viewable (възможни за разглеждане)
  1. WhatsApp дублира контактите ми

Ако използвате последната версия на WhatsApp, вероятно няма да имате този проблем.

  1. WhatsApp извежда съобщението Can't play video

На първо място, уверете се, че ползвате последната версия на Google Photos. Можете също да влезете в Settings > Apps / Application manager > Google+ и да натиснете върху Uninstall updates.

  1. Какво означава Last Seen?

Този надпис ни показва кога за последно даден потребител е отворил приложението. Надписът не означава непременно, че човекът е видял съобщението ни.

  1. Не виждам съобщението Last Seen в WhatsApp

Възможно е да сте деактивирали опцията в Settings > Account > Privacy > Last Seen. Може да сте я деактивирали и само за един контакт, а е възможно дори контактът, за когото не виждате съобщението, просто да ви е блокирал.

  1. Какво означават сините отметки?

Сините отметки означават, че човекът, на когото сте изпратили съобщение, го е видял.

  1. Имам проблем с обажданията; не мога да отговарям на входящи обаждания

Проблемът почти сигурно е в интернет връзката ви. Уверете се, че Wi-Fi връзката ви е достатъчно силна или, ако ползвате мобилни данни, че са поне 3G.

  1. Не мога да слушам звукови съобщения или аудио

Проблемът може да е в сензорът за разстояние в телефона ви. Ако държите телефона твърде близко до ухото звукът автоматично се намалява. Дръжте го в ръка далеч от ухото си и би трябвало проблемът да изчезне. Уверете се също, че сте усилили звука на устройството си.

  1. Не мога да тегля видеоклипове или снимки в WhatsApp

Влезте в Settings > Data и вижте дали не сте активирали тегленето на медия само през Wi-Fi.

  1. Нямам достъп до WhatsApp в държавата, в която съм

Малко държави нямат достъп до WhatsApp, но дори и там можете да ползвате приложението с помощта на VPN.

  1. Не мога да съхранявам снимки, за да ги пращам на друг контакт

Натиснете продължително върху изображение от разговора и в горния десен ъгъл ще се покаже стрелка, сочеща надясно. Натиснете я и след това изберете контакта, на когото искате да изпратите изображението.

  1. Какво да правя ако изгубя телефона си или ми го откраднат

След като сте блокирали SIM картата с помощта на мобилния си оператор WhatsApp вече не може да бъде активиран на това устройство. Пратете обаче и имейл до support@whatsapp.com със заглавие "Lost/Stolen: Please deactivate my account" („Изгубен/Откраднат: моля, деактивирайте акаунта ми.”) В полето за текст напишете телефонния си номер заедно с кода на страната.




Смартфони

Таблети