Най-често срещаните съобщения за грешка в Google Play и как да се справим с тях (Трета част)


27.06.2016 | прочетено: 5497 | категория: Полезно за Android
етикети: проблеми с google play, съобщения за грешки в google play, грешки в google play, Проблем с изтеглянето на приложения от Google Play

Едва ли има по-разочароващо нещо от това да се опитаме да изтеглим приложение от Google Play и да бъдем посрещнати от съобщение за грешка. Ето защо, в два поредни материала ви описахме възможните такива съобщения, предлагайки ви различни начини да ги преодолеете. След първа и втора част, дойде ред и на третата и последна част, съдържаща решения на проблеми, изникващи в работата с Google Play. Вижте кои са те:

  1. Google Play - Error 101

Тук проблемът е, че имате твърде много инсталирани приложения – затова не можете да изтеглите последното. Решението е просто – деинсталирайте всички приложения, които вече не използвате.

  1. Google Play - Error 481

Грешката е в акаунта ви в Google Play Store. Решението е да премахнете акаунта си и след това да се впишете с друг акаунт.

  1. Google Play - Error 927

Това съобщение е сигнал, че тегленето е невъзможно заради текуща актуализация на Play Store. Изчакайте няколко минути и пробвайте отново. Ако и тогава не стане, влезте в Settings, след това в Apps, приплъзнете пръст до All и намерете Google Services. Натиснете върху Clear data и след това върху Force stop. Направете също с приложението Google Play Store.

  1. Google Play - Error 961

Този проблем се получава при инсталиране на приложения, изтеглени от Google Play. На първо място, ако става въпрос за платено приложение, поискайте си обратно парите (имате 15 минути след покупката да го направите). След това влезте в Settings от мобилното си устройство, изберете Applications и плъзгайте пръста си наляво, докато не видите All apps. Сега плъзнете пръст надолу, докато не намерите Google Play. Натиснете върху него и от новия прозорец изберете Clear cache. Ако проблемът все още не е решен, изберете и Clear data.

  1. Google Play - Error 911

Проблем при тегленето на приложения, който може да има поне четири решения:

  • Влезте в Settings, Apps, след това плъзнете пръст до All и надолу по екрана намерете и изберете Google Services. Сега натиснете върху Clear data.
  • Ако използвате Wi-Fi връзка, която изисква вписване в уеб страницата, уверете се, че сте вписани.
  • Опитайте да изтеглите приложението през друга Wi-Fi връзка.
  • Изключете Wi-Fi и пробвайте да изтеглите приложението с мобилния си интернет.
  1. Google Play - Error 920

Проблем при тегленето на приложения, който може да има поне четири решения:

  • Изключете Wi-Fi, после го включете пак и пробвайте да изтеглите или актуализирате приложението.
  • Изтрийте акаунта си в Google, рестартирайте устройството си и след това от приложението Settings добавете акаунта наново. Можете да пробвате и с нов акаунт.
  • Влезте в Settings > Apps > All > Google Play Store и изберете и Clear data, и Clear cache, а най-накрая натиснете върху Uninstall updates. Рестартирайте мобилното си устройство, влезте в Google Play Store и опитайте отново да изтеглите приложението.
  1. Google Play - Error -24

За решението на този проблем се изисква извършване на рутинг, а това, както знаем, ще ви попречи да използвате гаранцията си. Ако все пак устройството ви е рутнато, влезте в Data/data и открийте името на пакета на приложението, причинило грешката (името присъства в URL линка към приложението в Google Play). Изтрийте цялата папка и пробвайте отново да инсталирате приложението.

  1. Google Play - Error rpc:aec:0]

Невъзможно теглене. Премахнете акаунта си в Google и всички синхронизирани с него акаунти. Влезте в Settings > Apps > All > Google Play Store и изберете Clear data. Рестартирайте устройството и пробвайте отново.

  1. Google Play - Error RPC:S-3

Невъзможно теглене. Премахнете акаунта си в Google и после го добавете отново или пробвайте с друг акаунт.

  1. Google Play - Error 924

Тази грешка обикновено възниква при теглене на големи приложения. Решение може да бъде да влезете в Settings > All > Google Play Store > Uninstall updates. След това пробвайте отново да изтеглите приложението.

  1. Google Play - Error 110

Невъзможна инсталация. Влезте в Settings > Applications > All > Google Play Store > Clear cache. Ако проблемът не се реши, пробвайте да изтеглите приложението от уебсайта на Play Store.

  1. Google Play - Error 940

Невъзможно теглене. Пробвайте просто да рестартирате устройството си. Ако грешката не изчезне, можете да пробвате и следващите стъпки:

  • Влезте в Settings > Applications > All > Google Play Store > Clear cache.
  • Влезте в Settings > Application > All > Downloads / Download manager > Clear data.
  • Направете същото и с приложенията Google Services Framework', 'Google Apps', 'Google Hangouts' и 'Checking Service'. Можете дори да изтриете данните на Chrome.
  1. Google Play - Error 906, Error 907 или Error 963

Тези съобщения не излизат на всички потребители, но в случай, че се сблъскате с тях ето четири неща, които можете да пробвате:

  • Settings > Applications > All > Google Play Store > Clear cache. Върнете се в предишния екран и натиснете върху Downloads / Download Manager > Clear data.
  • Settings > Applications > All > Google Play Store > Uninstall updates; върнете се в предишния екран и натиснете Google Play Services > Clear data.
  • Спрете достъпа до SD картата от Settings > Storage > Unmount SD card > OK. Върнете се в Play Store и пробвайте да свалите/актуализирате приложението. Ако стане, освободете отново достъпа до картата в Settings > Storage > Mount SD card.
  • Преместете приложението във вградената паметта от Settings > Applications > All > (името на приложението, което създава проблеми) > Move to internal memory. Върнете се в Play Store и пробвайте да свалите/актуализирате приложението. Ако стане, преместете го отново в SD картата.



Смартфони

Таблети