Как да управляваме всичките си имейли от едно място


01.12.2014 | прочетено: 1909 | категория: Полезно за Android
етикети: gmail, android

Ако използвате няколко услуги за имейл, няма нужда да влизате във всяка от тях, за да четете новите си писма.

Повечето хора имат по няколко имейла, като много често акаунтите им са регистрирани в различни услуги, например както в Gmail, така и в ABV. Това означава, че всеки ден ни се налага да влизаме в различни приложения в RevoPhone-а си, за да четем новата си поща. Можем, обаче, да си спестим всичко това и да четем новите си имейли от едно единствено място.

Това място се нарича Email и е приложение, което всеки собственик на телефон или таблет с Android получава заедно с новото си устройство. Хубавото на тази услуга е, че ни позволява достъп до всякакви нови известия, независимо до кой наш акаунт са изпратени. Вижте какво по-точно представлява Mail и как да я използваме оптимално.

Добавяне на акаунт

Отворете приложението Email и след това изберете менюто (трите точки). На следващия екран натиснете върху Add account. Ако използвате популярни имейл услуги, то пробвайте просто да впишете имейл адреса и паролата си. Ако нищо не излезе, натиснете бутона Manual setup след като (повторно) въведете тези данни. След това натиснете върху бутоните POP3, IMAP или Exchange (за избор на протокол за конкретния акаунт). Следващият екран ще ви покаже настройките на сървъра така, както софтуерът предполага, че са – там имате възможност да ги промените ако се налага. Потърсете в интернет настройките на имейл доставчика си, за да сте сигурни, че телефонът ви е добре конфигуриран. Последният екран ви позволява да активирате известия и да определите честотата на обновяването на имейла.

Проверяване на няколко акаунта

Превключването между няколко акаунта в Email с цел проверка на входящата поща става чрез приплъзване на пръста отляво по екрана. В горната част на списъка ще видите всички свои акаунти. Натиснете върху някой и ще се озовете във входящата му поща. Ако, пък, предпочитате, да виждате всички имейли от всички акаунти на един и същ екран приплъзнете пръст отляво и изберете опцията Combined view.

Как да управляваме имейлите си от едно място

Отбелязване на съобщения

Можете да отбелязвате съобщенията като прочетени или любими (със звездичка) както от конкретно отворено съобщение, така и от самата входяща кутия. За втория начин натиснете върху иконите от лявата част. С иконата наподобяваща плик можете да отбелязвате съобщенията като прочетени (или да промените статуса им от прочетен обратно на непрочетен). Добавянето или премахването на звезди, пък, става с отваряне на менюто и избиране на опцията Add/Remove Star. Ако, пък, сте отворили само едно съобщение, иконата за отбелязване на прочетени имейли се намира в лентата с инструменти, а за добавяне на звезди – отдясно в горната част на имейла, до иконата за писане на отговор.

Добавяне на сигнатури

Вградената в RevoPhone-а ви услуга Email не поддържа използването на различни сигнатури (съобщения, които се появяват на края на съдържанието на всеки имейл) в един акаунт, но позволява променянето на сигнатурата във всеки имейл. Ако вече имате няколко акаунта (вижте предходната точка), отворете приложението Email и натиснете върху иконата-меню (трите точки) в горната дясна част и после изберете Settings. В този екран изберете акаунта, чиято сигнатура искате да промените. В следващия екран изберете опцията Signature и ще видите поле за редакция, където ще можете да впишете новото съобщение. Използвайки бутона Return, можете да създадете нов ред, за да разделите, например, различни видове информация.

Използване на папки

Email не позволява обособяване на нови папки. Можете, обаче, да местите съобщения от една папка в друга. За целта, или отворете съобщение или изберете няколко съобщения наведнъж (за да направите второто, отворете списъка със съобщения и после натиснете върху левите икони срещу всяко от тях). След като сте избрали съобщения, натиснете иконата-папка в лентата с инструменти. Ще се отвори списък с всички налични папки, откъдето изберете тази, която искате.

Обособяване на бързи отговори

Можете да настроите Email така, че да праща бързи автоматични отговори и така да ви пести време. За да направите това, отверете съобщение и натиснете иконата за отговор. След това натиснете върху трите точки в лентата с инструменти, за да отворите менюто. Изберете последната опция, която гласи Insert quick response („въвеждане на бърз отговор”). Ще видите избор от четири съобщения: изберете най-подходящото като съдържание и то ще се копира във вашия отговор. За да разгледате опциите за бързи отговори на всеки ваш имейл акаунт влезте в менюто Settings в Email, изберете акаунт и натиснете опцията Quick responses.

Търсете на съобщения

За да търсите получени (отдавна) имейли, натиснете върху иконата-лупа в най-горния ред в приложението Email. Ще се появи поле за търсене, в което, още докато пишете, ще започнат да се появяват и предложения от Email за това, което се опитвате да намерите. Ако започнете да въвеждате имейл адрес, например, софтуерът ще намери съответстващи с ключовите думи адреси. Изберете един от тях и ще излязат всички имейли изпратени от този адрес. Ако, пък, в полето за търсене въведете просто текст, Email ще намери всички имейли, чийто текст съдържа изписаните от вас думи. Имайте предвид, обаче, че услугата може да търси само измежду имейли съхранени във входящата кутия на конкретен акаунт.




Смартфони

Таблети