Технологичният гигант Google представи новото си лого, изобразяващо мисията на компанията, а именно да направи световната информация по-достъпна и полезна. Новата идентичност на марката има за цел да отговори на изискванията на все по-разнообразните устройства, които потребителите използват, за да получат достъп до продуктите на компанията.
От самото си основаване началната страница на Google.com е с изчистен дизайн - многоцветно лого, текстово поле за въвеждане и бял фон. Но с развитието на технологиите бялото платно се е променяло, адаптирайки се към все по-разнообразните нужди на своите потребители. А те вече работят с продуктите на Google чрез помощта на съзвездие от устройства - смартфони, таблети, телевизори, мобилни и десктоп компютри. Поради тази причина от технологичния гигант са взели решение да адаптират своето лого към изискванията на новите технологии.
Първоначално използваните четири цвята са запазени и в новия дизайн. Многоцветното лого е с безсерифен шрифт. Четирите основни цвята се използват и при зареждане на приложения под формата на точки, подредени в хоризонтала и движещи се като вълна. Създадена е и компактна версия на логото изразена в буквата "G", предаваща пълния спектър на логото чрез палитрата от цветове.